خانه / پیچ کیلویی / قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی درجه یک

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی درجه یک

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی درجه یک را میتوانیم از فروشگاه های مختلفی در بازارهای تهران استعلام کنیم. بورس پیچ و مهره گالوانیزه در حوالی خیابان قزوین است. که پاساژها و فروشگاه های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند؛از جمله این پاساژها می توان به پاساژ فرجی اشاره کرد که قیمت پیچ را به شکل ارزان ارائه می نماید.

گالوانیزه در واقع آهنی بوده که با روی پوشانده شده است،این آهن حتی اگر دارای شکستگی شود بازهم از زنگ زدگی ایمن می باشد و براثرترکیب الکتروشیمیایی که بین روی و آهن رخ می دهد باعث میگردد خاصیت ضد زنگ برای آهن بوجود آید ومقاومتش پایدار بماند.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه

در روش گالوانیزه فلزی را که خاصیت اکسید شدن دارد در مذاب فلزی که خاصیت ضد زنگ دارد فرو می برند به صورتی که آن فلز گداخته سراسر سطح فلز قابل اکسید را می پوشاند و پس از آن طی فرایندی این پوشش کاری بر روی سطح فلز اول پایدارشده و باعث می شود تا آن فلز دیگر زنگ نزند.

انواع پیچ و مهره های گالوانیزه در مکان هایی استفاده می شوند که ممکن است با آب یا بخار آب یا هوای آزاد در تماس مداوم باشد لایه گالوانیزه ای که روی این فرآورده ها را می پوشاند از زنگ زدن آنها جلوگیری می کند و باعث مقاوم سازی آنها می‌گردد.

انواع پیچ و مهره

امروزه با رشد تکنولوژی استفاده از انواع پیچ ها و مهره ها نیز افزایش یافته است. روزانه حجم بسیار وسیعی از مبادلات انواع پیچ،مهره و واشر و دیگر فرآورده‌های صنعت اتصالات بین خریداران و فروشندگان انجام می پذیرد.در بازارهای مختلف این محصولات اکثرا قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی محاسبه می شود.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه

قیمت پیچ خودکار

یکی دیگر از پیج های بسیار پر مصرف پیچ خودکار می باشد. پیچ خودکار در واقع نوعی از پیچ است که نوک آن طیز بوده و در محلی که قرار است به کار رود پیچیده شده و محکم می گردد و نیاز به مهره برای سفت شدن ندارد.

اینگونه پیچ در سایزهای مختلف تولید و برای مصرف کنندگان ارسال میگردد. انواع مختلف آهنی، فولادی، استیل و….. وجود دارد. شرکت پیچ و اشپیل پارس انواع پیچ خودکار را تولید و تامین نموده و برای کلیه مصرف کنندگان و درخواست کنندگان به سراسر کشور ارسال می نماید.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پیچ و مهره

فروش اینترنتی پیچ و مهره گالوانیزه گرم

فروش اینترنتی پیچ و مهره گالوانیزه عبارتی است بسیاری از متقاضی و مصرف کنندگان این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.