خانه / پیچ صنعتی / انواع پیچ و مهره های صنعتی تهران

انواع پیچ و مهره های صنعتی تهران

انواع پیچ و مهره های صنعتی در تنوعی خاص و با توجه به نوع کارایی با یکدیگر متفاوت می باشند. این در حالی است که مصرف این محصولات در شهر هایی همچون تهران و اصفهان که جزو بزرگ ترین مراکز تولید در بخش صنعتی قلمداد می گردند به طور روز افزون رو به رشد است.

دنیای پیرامون ما تشکیل شده است از محصولات مختلف و متنوع صنعتی. تمامی این فراورده ها از قطعات مختلفی تشکیل شده‌اند این تکه ها معمولا به وسیله انواع پین ها پرچ ها بست ها و پیچ ها به یکدیگر چسبیده و محکم شده اند می توان گفت در پیرامون ما هیچ وسیله ای وجود ندارد که یکی از ابزار های بخش اتصالات  در آن به کار نرفته باشد. با توصیف فوق اهمیت و نقش موثر و غیر قابل انکار این صنعت آشکار می شود.

انواع پیچ و مهره های صنعتی

پیچ و مهره چیست؟

برای آنکه بتوانیم بدانیم پیچ و مهره چیست ابتدا باید به اهمیت و کاربرد این محصولات نگاه ویژه ای داشته باشیم .یکی از مهمترین و پرکاربردترین فرآورده‌های مجموعه اتصالات انواع پیچ ها و مهره های صنعتی می باشند.

انواع پیچ و مهره های صنعتی

انواع پیچ و مهره های صنعتی در بازارهای مختلف تهران موجود است. پیچ و مهره ها بسته به نوع کاربرد و نقطه ای که قرار است در آن استفاده شوند و همچنین فشاری که باید تحمل کنند به بخش های مختلف تقسیم می‌شوند برای این تقسیم بندی معیارهای مختلفی در نظر گرفته می شود.

لیست انواع پیچ و مهره

از نظر جنس و متریال ساخته شده این محصولات صنعتی به پیچ های آهنی فولادی برنجی  استیل و انواع دیگر تقسیم شده اند که از نظر شکلی این تقسیم‌بندی فراوان تر بوده و برخی از پیچ ها را بر اساس سر یا در اصطلاح گل آنها  طبقه بندی خواهند نمود. مانند پیچ های شیپور چهار گوش عالمی گاو آهنی آلنی ۶ بوش ستاره ای واشر سر خود ده ها گونه ای دیگر.

انواع پیچ و مهره های صنعتی

از طرف دیگر پیچ ها بر اساس اطراف آن نیز بخش بندی می شود این دسته بندی در رزوه ها بسیار فراوان بوده و خود نیز دارای زیر مجموعه های گوناگونی است. رزوه های ۵۵ درجه ،رزو ه های ۶۰ درجه،رزوه های یک راهه دوراهه و سه راهه ،رزوه ناقص رزوه های موثر رزوهای کلی رزوه هایی بر اساس اینچ و رزوه هایی بر اساس میلیمتر بسیاری مفاهیم فنی دیگر. این اصطلاحات و اطلاعات بسیار  وسیع و گسترده بوده به گونه‌ای که برای تشخیص و یادگیری آنها لیست انواع پیچ و مهره های صنعتی گردآوری و تدوین شده است.

این نکته ها بسیار بسیار اهمیت دارند زیرا برای هرکدام از نقاطی که پیچ و مهره در آن به کار می روند استانداردهای خاص رویش های تعریف شده که پیچ ها بر اساس آن استانداردها  ساخته و تولید می شوند بدین سان لیست انواع پیچ و مهره تنوع و گوناگونی گسترده ای دارد.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پیچ و مهره

انواع پیچ و مهره صنعتی ارزان در تهران

انواع پیچ و مهره صنعتی ارزان در تهران را میتوان در بازارهای مختلف و متعدد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.