خانه / پیچ آلن / پیچ آلن استوانه با قیمت مناسب تهران

پیچ آلن استوانه با قیمت مناسب تهران

پیچ آلن استوانه ای با قیمت مناسب تهران یکی ازبیشترین جستجوهایی است که توسط کاربران درفضای مجازی انجام می گردد.پیچ آلن استوانه ای یکی از پرمصرف ترین پیجهای آلن است که درصد قابل ملاحظه از مبادلات پیچ آلن را این گونه به خود اختصاص داده است.گریدهای ۸٫۸-۱۰٫۹-۱۲٫۹- از مشهورترین گریدهای این محصول میباشند.

پیچ های آلن در سال ۱۹۳۶ توسط یک شرکت آلمانی به میزان کم و محدودی برای مصارف صنعتی ساخته شد.بعدها به دلیل کاربرد بسیار زیاد این نوع از پیچ ها استفاده از آنها رواج پیدا کرد و افراد بسیار زیادی در صنایع مختلف این نوع پیچ ها را به کار بردند.پیچ های آلن اکثرا ازفولاد ساخته شده اند،به رنگ سیاه هستند ومهمترین کلاس آنها ۸٫۸-۱۰٫۹-۱۲٫۹- می باشد.

پیچ آلن استوانه ای

همچنین برخی از این نوع پیچ از استیل ساخته شده اند که معمولاً درمکان هایی استفاده می شوند که یا درمعرض هوای آزاد بوده ویا درمحیط های مرطوب قرار دارند.کاربرد پیچ های آلن فولادی بسیار بیشتر از نوع استیل آن می‌باشد و تیراژ فروش پیچ های آلن استوانه ای فولادی بسیارزیاد بوده وحجم وسیعی ازمبادلات را به خود اختصاص داده است.

انواع پیچ آلن

انواع پیچ آلن استوانه ای ایران میتوانیم در بازارهای مختلف پیچ و مهره مشاهده کنیم.مهمترین بازارهای پیچ و مهره آلن در تهران در منطقه می باشد.بازار پیچ و مهره شادآباد یکی ازمجموعه هایی است که مبادلات بسیاری ازانواع پیچ آلن را می‌توان در این بازار مشاهده کرد.

فعالان و افراد مختلفی انواع پیچ آلن را برای مشتریان و متقاضیان تامین می‌کنند. انواع پیچ آلن اکثرا وارداتی بوده و تولید آن در کشور بسیار محدود می باشد.

پیچ آلن استوانه ای

پیچ آلن مغزی

پیچ آلن مغزی یکی از پرمصرف‌ترین انواع پیچ آلن است که دربازارهای مختلفی درتهران به مصرف کنندگان و مشتریان ارائه می گردد.مهمترین بازار پیچ آلن مغزی درمحدوده خیابان قزوین وجود دارد.

پاساژها و فروشگاه های مختلفی دراین محدوده بوده که انواع پیچ آلن مغزی را برای مشتریان فراهم می کنند.شرکت پیچ و اشپیل پارس انواع پیچ آلن مغزی را با قیمتی مناسب به کلیه مصرف کنندگان و مشتریان ارائه می نماید.

پیچ آلن استوانه ای

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.