خانه / پیچ و مهره / فروش انواع پیچ و مهره با قیمت مناسب

فروش انواع پیچ و مهره با قیمت مناسب

فروش انواع پیچ و مهره با قیمت مناسب و ارزان در بازرگانی پیچ و اشپیل پارس با ارائه بهترین امکانات با حجمی عمده و تخفیفاتی ویژه صورت می پذیرد. علاقه مندان و فعالان در این زمینه می توانند با کارشناسان فروش این شرکت جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایند.

با توجه  به گستردگی بسیار زیاد و متنوع پیچ ها و مهره ها لزوم دانستن اصطلاحات فنی درباره پیچ ها و مهره ها اجتناب ناپذیر  است . در راستای همین  هدف شرکت پیچ اشپیل پارس اقدام به گردآوری اطلاعات درباره  استانداردهای انواع پیچ ، مهره ها و همچنین مشخصات فنی این محصولات نموده است.

این بازرگانی با با استفاده از تحقیقات کارشناسان توانسته تا میزان بسیار زیادی فروش انواع پیچ و مهره با قیمت مناسب را تامین کند.

انواع پیچ و مهره های صنعتی

قیمت پیچ و مهره در بازار ایران

برای به دست آوردن قیمت پیچ و مهره در تهران میتوانیم به چند بازار مختلف مراجعه کنید از جمله مکانهایی که در آن فروش انواع پیچ و مهره رایج بوده بازار پیچ حسن آباد می باشد در بازار پیچ حسن آباد بیشتر ریز بار موجود بوده و افرادی که نیاز به خرید پیچ های سایز کوچک همانند پیچهای کلید و پریز های برق پیچ های موبایل یا پیچ های عینک به این منطقه مراجعه می کنند . یکی دیگر از بازارهای اصلی پیچ و مهره  بازار بزرگ شادآباد در جنوب تهران است .

فروش انواع پیچ و مهره

در بازار شادآباد تنوع پیچ و مهره نسبت به حسن آباد بیشتر بود و محصولات متنوع ترین را میتوان جستجو کرد. اما  مهمترین ،عظیم ترین و گسترده ترین مجموعه پیچ و مهره در ایران که به نوعی آن را قلب پیچ و مهره ایران می نامند در حوالی خیابان قزوین و میدان قزوین قرار گرفته است. در این منطقه پاساژها  و فروشگاههای متعددی وجود دارند انواع پیچ و مهره با قیمت مناسب ارائه می کنند . همچنین قیمت پیچ و مهره در بازار ایران در این منطقه تعیین می شود .

پیچ و مهره بلند

گوناگونی طیف فروشندگان تامین کنندگان و توزیع کنندگان پیچ و مهره در این منطقه بسیار گسترده بوده به طوری که کالاهایی را که در مکان های دیگر نمی یابید  در این منطقه می توانید محصولاتی از جمله پیچ و مهره بلند پیدا کنید که تعداد بسیار  کمی از تامین کنندگان شناخته شده اند، در این منطقه موجود است.

پیچ ام دی اف

گروه پیچ و اشپیل پارس با بیش از سی سال مسابقه عرضه کننده انواع پیچ و مهره با قیمت مناسب می باشد دفتر مرکزی این شرکت در مجموعه پاساژ فرجی آماده ارائه انواع پیچ ها و مهره ها به متقاضیان است.

منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پیچ و مهره

انواع پیچ و مهره صنعتی ارزان در تهران

انواع پیچ و مهره صنعتی ارزان در تهران را میتوان در بازارهای مختلف و متعدد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.