خانه / پیچ و مهره / مرکز پیچ و مهره عمده در تهران

مرکز پیچ و مهره عمده در تهران

مرکز پیچ و مهره عمده در تهران کجاست؟ چگونه می توان از قیمت ارزان و مناسب در خرید انواع پیچ برخوردار شد؟ انواع پیچ بر چه اساسی دسته بندی می شوند؟

در روزگار ما اتصالات در صنعت و تولیدات  نقش بسیار پررنگی را دارد.  اتصالات شامل بخش های مختلف از جمله پیچ و مهره ها  پین ها  پرچ ها بست ها می باشد. به زبان دیگر می‌توان گفت اتصالات شامل مواد که با درگیر کردن یا متصل کردن قطعات آنها را در کنار یکدیگر نگه می دارند یا به هم متصل می‌کنند. یکی از این اتصالات در واقع می توان گفت که مهمترین بخش اتصالات پیچ ها هستند به طوری که هیچ وسیله ای را نمیتوان یافت که در قسمتی از آن پیچ به کار نرفته باشد.

انواع پیچ و مهره

پیچ ها به طور کلی دسته بندی های مختلفی دارند به عنوان مثال پیچ های خودکار، پیچ های مهره دار، پیچ های واشر سر خود و بسیاری  دیگر. برای تهیه پیچ  و مهره در تهران نقاط زیادی وجود دارد. از ابزار فروشی های کوچک گرفته تا فروشگاه‌های بزرگ مکان های هستند که می توان برای خرید پیچ به آنها رجوع کرد. اما برای خرید انواع پیچ و مهره صنعتی به صورت عمده باید به بورس مراجعه کرد.

ساخت اشپیل

مهمترین بازارهای بورس و مرکز پیچ و مهره در تهران در جنوب این شهر قرار گرفته است بازار حسن آباد در  ایستگاه متروی حسن آباد در این میدان قرار گرفته است . در منطقه بازار آهن مجموعه ۱۷ شهریور وجود دارد. در منطقه شادآباد نیست فروشگاه ها بنکداری ها و مغازه های فراوانی وجود دارند انواع پیچ و مهره را در آن ها می توان مشاهده کرد.

مرکز پیچ و مهره تهران در خیابان قزوین واقع در کارگر جنوبی میدان قزوین قرار گرفته است. فروشگاه ها پاساژ ها مغازه ها و به طور خلاصه مجموعه های گسترده ای از عرضه کنندگان و تامین کنندگان پیچ و مهره وجود دارند.

 قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

یکی از انواع پیچ  و مهره هایی  که کاربرد بسیاری در صنعت  دارد ،پیچ و مهره گالوانیزه گرم می باشد. این نوع محصول در مکان هایی به کار میرود که دارای رطوبت است.

قیمت پیچ و مهره

گالوانیزه گرم و نوع پوشش بوده که بر روی پیچ ها و مهره ها قرار می گیرد تا از اکسید شدن و زنگ زدن آنها جلوگیری کند. معمولا این نوع پوشش کاری بر روی محصولاتی قرار می گیرد که در فضای باز در معرض باد و باران و فرسایش بوده به ویژه در مناطقی که هوای شرجی دارند.

در بازار میدان قزوین می توان انواع پیچ و مهره های گالوانیزه گرم را مشاهده کرد همچنین قیمت پیچ خودکار واشر دار و مهره گالوانیزه گرم در این بازار به صورت کلی و جزئی ارائه می گردد.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پیچ و مهره

انواع پیچ و مهره صنعتی ارزان در تهران

انواع پیچ و مهره صنعتی ارزان در تهران را میتوان در بازارهای مختلف و متعدد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.