خانه / پیچ و مهره خشکه / قیمت پیچ و مهره خشکه درجه یک کیلویی

قیمت پیچ و مهره خشکه درجه یک کیلویی

قیمت پیچ و مهره خشکه درجه یک به دلیل استفاده بالای آن در بین متقاضیان و مصرف کنندگان این محصول بسیار رایج است.کاربرد این نوع پیچ و مهره بسیار زیاد بوده که با رشد صنعت در این دوره شاهد افزایش چشمگیر آن در صنایع مختلف هستیم.پیج و مهره ها خوشکه دارای سایزهای متنوعی هستند و توسط تامین کنندگان بسیاری ارائه می گردند.

پیچ و مهره های خشکه در واقع از لحاظ شکلی شبیه همان پیچ و مهره های آهنی هستند با این تفاوت که از نوعی مفتول فولادی ساخته شده و سخت کاری شده اند.کربن پیچ و مهره های خشکه بالاتر از انواع دیگر این محصولات بوده و در سه کلاس ( ۸٫۸ – ۱۰٫۹- ۱۲٫۹) تولید وبه مشتریان ومصرف کنندگان عرضه میگردد.

قیمت پیچ و مهره خشکه

پیچ و مهره های خشکه نسبت به نوع آهنی آن دارای سختی بسیار بیشتر وهمچنین دارای مقاومت بالاتری هستند.این محصولات گاهی نیاز است که پس از تولید و گذشتن از بخش سخت کاری به پوشش هایی نیز آغشته شوند تا از زنگ زدن و اکسید شدن آنها جلوگیری کند.

انواع پیچ و مهره

قیمت پیچ و مهره های خشکه درجه یک با معیار های مختلف انجام می پذیرد. برخی افراد اقدام به فروش این محصولات به صورت کیلویی نمایند. برخی دیگر این پیچ و مهره ها را بر اساس تعداد مشخص شده در کارتون به صورت انبوه و عمده فروش میرسانند.

قیمت پیچ و مهره خشکه

با در نظر گرفتن اندازه و وزن این فرآورده افراد انتخاب می‌کنند که از چه روشی برای محاسبه تعداد این محصولات استفاده کرده و آنها را به فروش برساند. قیمت پیچ و مهره خشکه درخیابان قزوین توسط فعالان این عرصه به متقاضیان و مصرف کنندگان ارائه می شود.

قیمت پیچ خودکار

پیچ خودکار یکی از پر کاربرد ترین محصولات در صنایع اتصالات می باشد. این فرآورده دارای انواع بسیار مختلف با سایز های بسیار متفاوت و متنوع بوده که ازمتریال و مواد اولیه گوناگونی تولید و به بازارهای مختلف ارسال می گردد.

قیمت پیچ و مهره خشکه

درصد بسیار بالایی از این نوع کالا توسط تامین کنندگان به کشور وارد و در بازارهای مختلف سراسری به متقاضیان و مصرف کنندگان عرضه می گردد. بازرگانی پیچ و اشپیل پارس انواع پیچ های خودکار را با کیفیت خوب وقیمتی مناسب به مشتریان ارائه میدهد.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.