خانه / پیچ متری / فروش انواع پیچ متری گالوانیزه

فروش انواع پیچ متری گالوانیزه

فروش انواع پیچ متری گالوانیزه جمله‌ای است که امروزه در سایت های مختلف می توان مشاهده کرد.این عبارت در نگاه اول تصویر درستی از این محصول را به ذهن متبادر نمی کند.برای داشتن تصویری روشن و درک بهتر از این محصول ابتدا لازم است بدانیم که پیچ متری چیست از چه موادی تشکیل شده است در چه صنایع وقطعاتی کاربرد دارد؟

پیج های متری در صتایع مختلفی به کار می‌روند. برای نمونه می توان از صنایع تهویه مطبوع نام برد. برای متصل کردن کانالهای ورودی یا تخلیه هوا نیاز است که بین صفحات به هم نصب شده فواصلی وجود داشته باشد. با پیچ های متری بین این صفحه ها فاصله ایجاد میکنند و با قرار دادن دو مهره در دو طرف صفحه که پیش از آن رد شده است صفحه ها را محکم می کنند.

فروش انواع پیچ

می توان گفت اغلب استفاده و کاربرد این فرآورده در مکان هایی است که نیاز بوده قطعات با فاصله نسبت به یکدیگر محکم شوند.از دیگر کاربردهای این نوع کالا استفاده آن در متصل کردن سازه‌های سوله و ساختمان بوده که بسیار کارایی دارد.

پیچ متری چیست؟

یکی از ابزارهای صنعتی که امروزه در بسیاری از از محصولات استفاده می شود پیچ متری می باشد. این فرآورده در واقع میلگرد های تمام رزوه شده ای است از متریال گوناگون ساخته شده.به عبارت دیگر با عرضه کردن مفتول یا میلگرد در ابعاد و سایزهای مختلف پیچ متری تولید می شود.

این پیچ ها ممکن است از مفتولهای آهنی، اولادی، برنجی یا استیل در قطرهای متفاوت بنا به کاربردی که برای آنها در نظر گرفته شده است تولید شوند.در مکانهایی که پیچ ها یه متری در معرض هوای آزاد هستند برای جلوگیری از زنگ زدن آنها از پوشش کاری گالوانیزه استفاده می شود و بدینسان پیچ های متری گالوانیزه در اندازه های مختلف و متنوع تولید می شوند .

پیچ متری خشکه

پیچ های متری خشکه در واقع مفتول هایی از جنس فولاد هستند که سرتاسر طول آنها به رزوه شده است و معمولا در ابعاد یک متری در بازار به فروش میرسند. یکی از حسن های پیچ های متری خوشکه این است که مشتریان بر اساس اندازه های مورد نظر خود می‌توانند آنها را برش داده و به قطعات مورد نظر خود تقسیم کنند.

فروش انواع پیچ

فروش انواع پیچ های متری گالوانیزه در خیابان قزوین توسط فعالان حوزه پیچ متری انجام می پذیرد.شرکت پیچ اشپیل پارس انواع پیچ و مهره با کیفیت ساخته شده از متریال مختلف را به متقاضیان و مشتریان با مناسب ترین قیمت پیچ خودکار واشر دار ارائه می نماید.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.