خانه / پیچ و مهره / خرید عمده انواع مهره در بازار ایران

خرید عمده انواع مهره در بازار ایران

خرید عمده انواع مهره در بازار ایران امروزه توسط فعالان و مصرف کنندگان این کالا بسیار حجم بالایی داشته و بخش بسیار مهمی از مبادلات صنعت اتصالات را به خود اختصاص داده است. همچنین افراد بسیار زیادی در این حجم بالای اقتصادی به نحوی موثر بوده و گوشه های مختلف این بازار را در بر گرفته‌اند.

مهره وسیله‌ای است که از مواد اولیه ی مختلفی چون آهن،فولاد،برنج،مس،آلومینیوم، پلاستیک …. ساخته شده،مرکزآن دارای سوراخی رزوه دار است.برای هر پیچ مهره خاص آن پیچ وجود دارد. رزوه های پیچ ها باید با مهره ها یکسان بوده و تطابق داشته باشند.

خرید عمده انواع مهره

مهره ها برای محکم کردن پیچ ها استفاده می شوند.این فراورده‌ها دارای اشکال متنوع و بسیار فراوانی هستند.فروش و خرید عمده انواع مهره دربازارهای تهران همانند بازار حسن آباد،شاد آباد،خیابان قزوین توسط تامین کنندگان و فعالان این عرصه انجام میشود.

انواع پیچ و مهره

مهره ها از لحاظ شکلی به دست های بسیار زیادی تقسیم می شوند،مهره های کاسه نمدی، ته بسته، خروسکی، زبان دار، مهره قفلی با خار،مهره پایه دار، مهره قفلی جمع شونده، مهره شش گوش وهزاران نوع دیگر از این کالا وجود دارد که از متریال مختلف ساخته می شود.

خرید عمده انواع مهره

فراوانی و وسعت انواع پیچ و مهره به قدری عظیم بوده که امروزه هیچ مجموعه ای وجود ندارد که بتواند تمامی انواع پیچ ها و مهره ها را تامین نماید.

قیمت پیچ و مهره در بازار ایران

مشهورترین و مهمترین بازار های پیچ و مهره در تهران چه خریده عمده انواع مهره در این بازارها امکان پذیر است به سه منطقه خاص اختصاص یافته است. بازار پیچ و مهره حسن آباد، بازار بزرگ شادآباد و منطقه وسیع خیابان قزوین و پاساژهای مختلفی که در این محدوده ی واقع شده اند؛ جزء مهمترین و معتبرترین خرید و فروش عمده انواع مهره و پیچ هستند.باید گفت قیمت پیچ خودکار واشر دار بسیار مناسب است.

خرید عمده انواع مهره

این مناطق را میتوان به نوعی بورس پیچ و مهره ایران نامید. روزانه حجم بسیار زیادی از این فرآورده ها در این بازارها توزیع و در سراسر ایران برای مصرف کنندگان ارسال می گردد.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پیچ و مهره

انواع پیچ و مهره صنعتی ارزان در تهران

انواع پیچ و مهره صنعتی ارزان در تهران را میتوان در بازارهای مختلف و متعدد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.