خانه / پیچ اتاقی / خرید پیچ اتاقی ارزان در بازار تهران

خرید پیچ اتاقی ارزان در بازار تهران

خرید پیچ اتاقی ارزان در بازار تهران توسط بسیاری از تولید کنندگان اتاق چوبی کامیونت انجام میگیرد. پیچ اتاقی یکی از انواع پیچ های استوانه ای است که انتهای آن صاف و توسط مهره ای در جای خود سفت و محکم میشود. پیچ های اتاقی به دلیل استفاده زیاد آنها توسط سازندگان اتاق های کامیونت های قدیمی به عنوان پیچ اتاقی نام گرفته اند.

پیچ های اتاقی موارد استفاده زیادی دارند یکی از انواع این پیچ در سپر خودروها استفاده می شود که هم جنبه محکم کننده سپر را داشته و از طرفی باعث تزیین آن نیز می‌گردد که در اصطلاح به آن پیچ گل سپری گفته می شود. بدین سان میتوان نتیجه گرفت که بیشترین کاربرد این گونه پیچ ها در صنایع خودروسازی بوده و مصرف آن در این صنایع بسیار بالا خواهد بود.

خرید پیچ

در حقیقت انواع مدل های پیچ ها دارای سایزهای گوناگون هستند،اما بیشترین سایز این پیچ ها ۳۵×۱۶ میلیمتر بوده که توسط فعالان این عرصه مورد استفاده قرار گرفته شده است. از لحاظ شکل ظاهری می توان گفت گل این پیچ ها به صورت عدسی شکل یا شبیه قارچ می باشد و اکثرا دردو گونه دو سو و چهارسو تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان و متقاضیان قرارمی‌گیرد.

اغلب در زیر گل این پیچ ها یک مکعب قرار گرفته است که باعث گیر کردن پیچ در جای خود شده و چرخش پیچ به دور خود جلوگیری میکند تا شخصی که مشغول استفاده از آن است بتواند راحت تر آن پیچ را در جای خود سفت و محکم کند.

انواع پیچ و مهره

مهمترین بازار های پیچ و مهره در تهران به چند منطقه اصلی تقسیم شده است. بازار ابزار یراق حسن آباد در مجاورت ایستگاه مترو حسن آباد قرار گرفته که در آن می توان انواع پیچ و مهره را مشاهده کرد. خرید پیچ های مختلفی توسط متقاضیان در این بازار انجام گرفته است.

خرید پیچ

بازار بزرگ پیچ شاد آباد نیز از مهم‌ترین بازارهای عرضه کننده و توزیع کننده انواع پیچ و مهره تهران است. برای خرید پیچ های اتاقی ارزان در بازار تهران می توان به محدوده خیابان قزوین اشاره کرد که قلب پیچ و مهره تهران نامیده شده است.

خرید پیچ اتاقی

متقاضیان خرید پیچ های اتاقی میتوانند با مراجعه به هر یک از بازار های فوق نیازهای خود را برآورده کرده و با قیمت مناسب به محصولات مورد نظر دست یابند. بازرگانی پیچ و اشپیل پارس عرضه کننده انواع پیچ و اشپیل بوده و این محصولات را برای کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان با کیفیت مناسب به سراسر کشور ارسال می کند.

این مجموعه با فروش مستقیم این محصولات امکان خرید پیچ و مهره و اشپیل با قیمت مناسب را برای مشتریان فراهم نموده است.

خرید پیچ

منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.